TCM برای بوی بدن بیماران کلیوی موثر است
نوشته شده توسط : Andy

TCM برای بوی بدن بیماران کلیوی موثر است

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، برای کلیه عملکرد ضعیف بیشتر و بیشتر توکسین ها در بدن خود قرار می دهد و آسان است که تولید برخی از بوی بدن خود، پس از آن روحیه و روح خود را تحت تاثیر قرار می دهد، و ترس از تماس با دیگر افراد و در بوی عجیب و غریب در بدن آنها بدین معنی است که وضعیت کلی آنها در مرحله بدی است و نیاز به درمان به موقع برای این مشکلات پزشکی غربی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و طب سنتی چینی دارای مزیت بزرگی برای از بین بردن بوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه، نظرات زیر می تواند دوره درمان با داروهای سنتی چینی را توضیح دهد.
طب سنتی چینی بوی
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف.
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف. پس از اینکه بدن انسان بیمار است، عرق راهی برای پاتوژن ها است. به علت پاتوژن های مختلف، بوی تولید شده توسط بدن بیماری نیز متفاوت است. از لحاظ بالینی، ما می توانیم طبق پاتوژن ها با توجه به بوی بدن بیماری قضاوت کنیم.
بوی بد بدن
[خراب کردن] بدن بوی ادرار شد.
[اهمیت بالینی] این یک بحران حمله داخلی بخار آب و کاهش ذرات و چی از علف هرز است. نارسایی کلیوی و اورمیه رایج است. بیمار اغلب دارای ادم کل بدن، شکم بزرگ، ادرار کم یا بدون ادرار است که باعث تخریب پاتوژن های سمی از عرق می شود.
【روش درمان】 روش درمان مربوطه و نسخه باید مطابق با سندرم بیماری خاص بالینی انتخاب شود.
بوی بدن ماهی
[خراب کردن] بدن بیمار بوی ماهی.
درمان طب سوزنی در بیمارستان TCS Tangshantang پکن TCM
【اهمیت بالینی】 این بیشتر در بیماران با سرد و مرطوب یا کمبود سرد دیده می شود. اغلب به علت سرد و مرطوب خارجی و یا کمبود یانگ در بدن است. با توجه به یین و سرد در بدن. اگر شرطی را در مورد سرد و مرطوب بپردازید، ماهی را بویید. سرد، مرطوب و طحال - از دست دادن مدفوع و ماهي؛ کمبود سرما در طحال و شکم باعث می شود که استفراغ واضح و نازک و بوی ماهی است. بوی ماهی می تواند بوسیله بوی ترشحات و تخمدان به بدن منتقل شود.
【درمان】 برای کسانی که با سرد و مرطوب، طحال باید برای از بین بردن مرطوب گرم، و دستور العمل باید با لی لی Xiang Zheng چی سان. برای کمبود سرما، یانگ گرم و تقویت طحال مناسب است. دستور غذا با عود فوزی لیژونگ اصلاح شده است.
در حال حاضر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی کمک کرده است که بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی خارجی از شر رنج بیماری کلیوی خلاص شود. اگر در مورد درمان طبیعی طب گیاهی سؤالی دارید یا می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: